top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תShahar Levy

חולים בוירוס הקורונה נעזרים בבא דואן ג'ין

תרגום כתבה מChina Daily, על העזרה של בא דואן ג'ין לחולים בוירוס הקורונה.

צ'יינה דיילי, 8 לפברואר



"אם אני משוחרר מבית חולים, האם יש אפשרות להישאר עוד בבית החולים, אני רוצה להתרגל ביחד עם הרופאים בא דואן ג'ין." את זה אמר אחד החולים שהבריא בבית חולים מעורב לרפואה סינית ומערבית, במחוז חוביי.

נכון ל 7 בפברואר, בקומה החמישית של בית החולים המחוזי של מחוז חוביי, רפואי רפואה סינית ומערבית, הבריאו שני חולים, בשילוב של רפואה מערבית, וסינית. במהלך הטיפול, החולים נעזרו בתרגול בא דואן ג'ין.

בא דואן ג'ין, הינו סט תרגילים מובנה, המגיעה מהרפואה הסינית, וקיים כבר מעל 1000 שנים. מטרתו, היא הנחיית הכוונה בכדי להנחות את זרימת הצ'י והתנועה הרכה של הגוף, כדי להשקיט את הצ'י ולהרפות את הגוף.

"חוליי וירוס הקורונה החדש, סובלים מלחות וקור. תרגול בא דואן ג'ין, יכול לעזור לחזק את הגוף, לעזור בזרימת הדם, ולעזור נגד הזיעה והלחות." Zhang Zhongde, מומחה לרפואה סינית, וסגן מנהל בית החולים לרפואה סינית של מחוז גואנג דונג

לפציינטים, אשר לא יכולים לצאת מהמיטה, תירגול בא דואן ג'ין בשכיבה גם אפשרי. פלג גופו התחתון של החולה, אינו חזק מספיק בכדי לעמוד, ולכן רוב התרגילים יעשו עם פלג הגוף העליון. והשפעתם של התנועות, לאט לאט, תגיע גם לפלג הגוף התחתון.

על פי הרפואה הסינית, הוצאת רעלים מהגוף יכולה להעשות על ידי זיעה קלה, ועל ידי הקפדה על זרימת שתן סדירה, ושמירה על מצב רוח מרומם. הנעת הגפיים דרך תרגילי בה דואן ג'ין, עוזרת בחיזוק הגוף, הזרמת הצ'י והדם, ותוך כדי כך עוזרים בהעלאת היאנג צ'י והסדרת המטבוליזם במלחמה כנגד הרעלים המצטברים בגוף.

החל מהיום השלישי לשנה החדשה, 101 אנשי צוות של בתי חולים לרפואה סינית, מגואנג דונג ובייג'ינג, ארגנו צוות עזרה לבית החולים השני לרפואה סינית במחוז חוביי במטרה לעזור להילחם בוירוס הקורונה החדש.

הרופא Zhang Zhongde בן השלושים, הגיע לווהאן, להילחם בקו הראשון של ההתפרצות, ועזר עד כה ל150 חולים. כאחד מצוות המומחים, ביחד עם מספר מומחים נוספים, הרכיבו תהליך טיפולי המשלב גם רפואה מערבית וגם רפואה סינית, ובכך נותנים כלים לרופאי הרפואה הסינית, לעזור במלחמה נגד הוירוס, עם תוצאות טובות.

מזווית הראיה של הרפואה הסינית, וירוס קורונה לא רק משפיע על הריאות, אלא גם אברי מערכת העיכול. במיוחד אצל חולים קשים, מערכת העיכול נפגעה קשות, והיציאות אינן סדירות, או שבכלל אין יציאות." Huang Donghui ראש הצוות מבית החולים לראופה סינית של מחוז גואנג דונג.

תרגול בא דואן ג'ין יכול לעזור לפעילות מערכת העיכול, בנוסף לטיפול במסאג', וטיפול ברפואה סינית. ותוך כדי כך לעזור להוצאות סדירות, וניקוי מרעלים. בנוסף, תרגול בבא דואן ג'ין, יכול לעזור מאוד גם לבריאות הנפשית של החולה בוירוס הקורונה, ולרומם את רוחו."אותם החולים לרוב נמצאים במצב של חרדה, מה שמוביל לחוסר שינה, ומצב גופני עוד יותר ירוד, שמשפיע לרעה על תהליך הטיפול וההחלמה".

"תרגול רגוע של בא דואן ג'ין, עוזר לאותו מטופל להפיג את החרדה, ולעודד את רוחו של המטופל, בנוסף עם יעוץ פסיכולוגי של האחים והאחיות. אנחנו גם לא צריכים לצאת מהבית. אפשר לתרגל בא דואן ג'ין בבית, ולתרום לחוזקנו הגופני, והנפשי." Zhang Zhongde

0 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page